7 תשובות
האדום התות הכי מושלם, אני משתמשת בו מלא ונגמר לי כבר איזה שלוש ממנו
^התות עם קצת גוון אבל יש גם את הדובדבן שהוא עם גוון חזק יחסית והוא גם מושלם אבל ליום יום לדעתי התות
למה אין שם דובדבן הוא הכי יפה
אני שמה את הסקראב לשפתיים שלהם הוא בצבע טורקיז מחכה עשר דק רבע שעה כזה ואז אני שמה את החמרת שפתיים הזהב של הוניל
התות האדום
האדום ממש נחמד
אני משתמשת באדום תות ובכחול
באותו הנושא: