10 תשובות
אולי אלרגיה? אכלת משהו?
גירוי נראלי לכי לרופא או משהו דחוף
שואל השאלה:
לא אכלתי משהו מיוחד
לא אכלתי משהו מיוחד
אולי אכלת משהו שיש לך רגישות כלפיו
תשטפי פנים עם מים ורופא
אלרגיה אולי לכי לרופא
שואל השאלה:
העיניים האדומות זה כי שפשפתי אותם אבל לגבי הגירוד עדיין צריך?
העיניים האדומות זה כי שפשפתי אותם אבל לגבי הגירוד עדיין צריך?
כן לכי לרופא
שואל השאלה:
איזה צריך? וצריך תור או משהו או שזה ישר
איזה צריך? וצריך תור או משהו או שזה ישר
זה חירום?אם כן לכי למיון
אם לאתלכי לרופא עור או משהו
אם לאתלכי לרופא עור או משהו
באותו הנושא: