5 תשובות
לא לשים פס, ולהבין שאין יותר מידי מה לעשות חוץ מלהמשיך הלאה
אין מה לעשות עם פחד
פחד זה רגש שמגיע והולך
פשוט להיות אופטימים ולהבין שבסוף יהיה טוב
פחד זה רגש שמגיע והולך
פשוט להיות אופטימים ולהבין שבסוף יהיה טוב
שואל השאלה:
אין לי ממש חברים, וכל השכבה שלי מלבד ילדים ספציפיים ערסים אז אין מה להכיר חברים. וגם האנשים היחידים שאני קרוב אליהם אלה המשפחה שלי
אין לי ממש חברים, וכל השכבה שלי מלבד ילדים ספציפיים ערסים אז אין מה להכיר חברים. וגם האנשים היחידים שאני קרוב אליהם אלה המשפחה שלי
אנונימי
איש חכם פעם אמר לי ששני הימים שבהם אי אפשר לעשות איתם כלום הם אתמול ומחר, תחיה את היום, מי יודע אולי נמות מחר
שואל השאלה אני בול באותו המצב כמוך. גם לי אין ממש חברים ואני גם מפחד מהצו הראשון ומהגיוס, מקווה שנצליח לעבור את זה
אנונימי
באותו הנושא: