12 תשובות
כן
*לדעתי* לא, גם אם הוא עשה ניתוח
כן
כן. כל זהות של בן אדם היא איך שהוא מגדיר את עצמו.
לא גם אם הוא יעבור אלף ניתוחים
כן, אני טרנס זה לא אומר שאני לא המגדר שלי
"לדעתי בן אדם לא יכול לקבוע שהוא גבר או אישה. זה מולד. זה נקבע ביולוגית "
אז אתה צריך ללמוד מה זה מין ביולוגי ומה זאת זהות מגדרית
כי זה לא אותו דבר וזה לא עניין של דעה, זאת עובדה שאלה שני דברים שונים
וברור שבן אדם יכול להגדיר את עצמו איך שהוא מרגיש.
אנונימית
הוא יכול בזהות שלא לקרוא לעצמו איל שהוא רוצה אבל פיזית ביאולוגית בלי ניתוח הוא לא יכול לשנות
אנונימית
אחי אם היית לומד טיפה יותר ביולוגיה היית לומד מדעי המוח, פסיכיאטריה ופסיכולוגיה וסוציולוגיה, ומגלה שגם להיות טרנס זה ביולוגי
באהבה, אדם טרנס שאשכרה מבין משהו במדעים
לא
איזה יופי שלהיות טרנס זה לא עניין של דעה של אחרים^