54 תשובות
אני מבינה ברמות, אני מרגישה אותו דבר.
הלוואי והייתי מרגישה אחרת..
גם אני ככה!! אני פשוט מעדיפה להיות לבד, אנשים "זוללים" לי את האנרגיה.. אני מבינה לגמרי מה אתה מרגיש
חחח אתה בול כמוני
אין לנו פשוט כוח לאנשים במצבים/ימים מסויימים
אנונימית
לפעמים יש תקופות פחות טובות, ולפעמים אין כוח לחברים, זה נורמלי למרות שלפעמים כמה שהם מעצבנים הם יכולים לפעמים גם לעזור. זה תלוי בך מקווה שיסתדר לך(:
אצלי כל תקופה היא לא טוב נראה לי חח
אנונימית
גם לי אין סבלנות
אנונימית
שואל השאלה:
אני בתקופה מעולה זה סתם שאני אוהב את הלבד שלי
כשאני כבר איתם אני הכי זה שמדבר והמרכז של החבורה, אבל בהודעות ואפילו לענות לסטורי אין לי כוח בכלל
אנונימי
כל אחד ומה שטוב לו זה נורמלי לגמרי
אנונימית
וואאיי כןןוןןוןן לא היה לי כוח לחברים שלי כל סופ"ש והם התפוצצו עליי כי לא היה לי סבלנות לענות להם ולפתוח שיחה בצ'אט
מבינה ככ חבל שאותנו לא מבינים לפעמים
אנונימית
וואי אחי כן כבר התרגלתי להיות לבד
זה פשוט כיף אני יכול לעשות מה שבא לי מתי שבא לי
אנונימי
יש ימים שכן אבל יש ימים שלא הייתי יודעת מה הייתי עושה בלי חברות שלי
מזדהה
נגיד גם בבית ספר אין לי כוח לצאת איתן החוצה להסתובב אני מעדיפה להישאר בכיתה בטלפון
הייתי בטוחה אני היחידה אבל זה לפעמים רק..
זה ממש נורמלי, אני גם יכולה להזדהות. לפעמים יש תקופות שאולי קצת עצבניים או עייפים מדי בשביל להיות עם חברים
תתאים איתם ימים
נגיד
להיפגש עם ירון אבל רק ביון ראשון
ירון- ראשון
נועם- שלישי
כאלה
תעשה מערכת שעות
כנ"ל לפעמים, פשוט צריך למצוא תחברים שאתם תואמים באנרגיות
אבל אל תזלזל, בסוף אנחנו חייבים אנשים, זה בטח ממש ממש קשה שאין לך עם מי להיות
זה בסדר גמור
אני במצב דומה, אני אוהבת להיפגש עם חברים שלי ולדבר איתם אבל נגיד להיפגש רק עם חברה אחת אני לא מסוגלת ואני לא יודעת למה פשוט ממש לא בא לי על זה וזה לא קשור למי החברה/:
אנונימית
פעם גם אני הייתי ככה, אבל אני ברוך ה' משנה את זה לטובה
גם אני ככה
אני חסרת חשק בבית ספר אבל מאוד רוצה חברים, ופשוט אין לי סבלנות להכיר ולפתח קשרים
אני חושבת שכדאי לנסות לשנות את התפיסה הזאת ובכל זאת לנסות בבית ספר לתת צאנס למי שמנסה להתקרב אליך
זה בגלל שיש לך חברים ואתה יודע שיש מי שרוצה להיות לידך וכשאתה כן רוצה חברה יהיה לך למי ללכת. למי שאין חברים בכלל זה שונה זה לא להיות לבד זה להיות בודד בלי אף אחד וזה חרא
באמת שרוב האנשים לא שווים את הזמן שלי
אנונימית
כן זה קורה לכולם על תרגישי רע
או תרגיש (לא יודעת עם זה בן או בת....
אם כולנו כאלה באופן מפתיע
איפה אלה שמתלוננים
אנשים לא "מתלוננים" שאין להם חברים.. יש אנשים (כמוני לדוגמה) שיש להם 0 חברים והם לא מדברים עם אף אחד בכלל אז זה מצב קיצוני.. ומצבי קיצון זה אף פעם לא דבר טוב..
אז בגלל שזה לא דבר טוב אנחנו "מתלוננים"(אני ספציפית לא אבל הבנת)..
לשאלתך זה ממש ממש הגיוני ואפילו טבעי שלא יהיה לך כוח לחברים שלך לפעמים ותרצה את הלבד שלך..
כל הקטע בחיים זה לאזן, זה הכול.
בדיוק כמו המשפט
"אין לי בעיה עם אלוהים רק עם צוות קרקע שלו"
וואי כן, זה קורה לי כל הזמן וגם אני מסננת את חברים שלי מלא כי פשוט אין לי אנרגיות לדבר איתם
זה בסדר מותר לקחת את הזמן שלנו לעצמנו בסופו של דבר הכי חשוב שלנו טוב
^^^ לי יש 0 חברים ואני לא מתלוננת
אנונימית
אני פשוט מבין את זה מבחינתי אחרי הבית ספר אנחנו זרים
שמע בלי להעליב כנראה שאתה פשוט לא חברותי ככה זה אצל אנשים אבל בדרכ להיות לבד יכול להוביל לדיכאון או משהו קיצור כע
זה לגיטימי רצח יש את זה לרוב האוכלוסייה בעולם אז אין ממה כזה להילחץ
כן
במצב הזה...
ברור שכן אפילו אם לא חווית ממש את מה שקרה ב 7 באוקטובר
וואי הרגשתי ככה גם אבל פשוט תשים לב שאתה לא מרחיק אותם יותר מידי ואז כבר גם לא יהיה לך למי לחזןר
שואל השאלה:
מה הקשר ל 7 באוקטובר?
אנונימי
לא יודע אחי על מה אתה מדבר או שהקשר שלך אם חברים שלך לא כזה טוב או שפשוט זה רק בסיטואציות מסוימות שבא לך להיות עם עצמך
כן
intp בי לייק
חשבתי רק אני ככה.באמת שאין לי כוח להיפגש כבר עם חברות ואין לי כוח להכיר חברים חדשים אין לי כוח לחרא הזה.בסוף אני אשאר לבד בלי חברים אבל תכלס ככה הכי טוב.רק אני הספרים והמוזיקה הכי כיף . ולראות טלוויזיה ולאכול כל היום
גם אם אין לי סבלנות לאף אחד אני לא מסננת
לא סובלת אנשים שמסננים אותי
מבינה אותך לגמרי
מצד שני יש כאלה שחייבים חברה ולדבר עם מישהו
אומרת בתור מתבודדת מבחירה, חחח
אנונימית
אתה קורא לעצמך חבר?
אין לי סבלנות אפילו לחברה היחידה שיש לי.. די מבינה למה אין לי חברים
ברור, הכי נורמלי.
נורמלי
זה בסדר לגמרי מה שאתה מרגיש
אבל לא כולם כמוך ואנשים בלי חברים סובלים ממש
בלי קשר אתה יודע שיש לך למי לפנות ושאתה מוזמן אם אתה רוצה לאנשים בלי חברים אין אף אחד
מבינה אותך כל כך כל כך.
הגיוני לגמרי, העיקר שתדע לאזן את המפגשים איתם בכדי שזה לא יבוא לרעתך.
אז אולי אתה לא מבין אנשים שאין להם חברים
אתה לא יודע מה זה אם תחווה את זה אולי תבין
בתור אחד כזה זה מרגיש זוועה וחרא
זה שאין סבלנות זה הכל טוב עניין שלך.
אנו 0שוט הולכת כול הפסקה ויושבת לבד אני צריכה שקט בשביל לא להרביץ להן מכות אי אפשר חברים כול היום זה יותר מידי בשבילי ,זה למה אני המון זמן לבד
כן, לא חייבים להיות עם חברים 24/7
אבל מתי שמתאים טוב שאפשר להנות ביחד
לפעמים גם אצלי. סבבה לדבר בבית ספר אבל בחייאת אל תגידו לי אחרי בית ספר בוא נעשה משו. בנאדם תן לנוח להיות בבית...
אנונימי