5 תשובות
תלכי להיות במרכז לנוער בסיכון הם ממש צריכים צעירים שיבינו אותם
תוותרי את במילא מקבלת 1000 שקל לחודש בלחץ לא שווה
שואל השאלה:
^^^את יודעת מה בדיוק עושים במסגרת התפקיד?
^^^את יודעת מה בדיוק עושים במסגרת התפקיד?
אנונימית
שואל השאלה:
^^מה עשית?
^^מה עשית?
אנונימית
^^^עושים כמו "הדרכה" אבל לא בהכרח
זה יותר קחי את עצמך תהיי במלוא הביטחון ותעשי את מה שהיית רוצה שיעשו איתך בתור נערה שנגיד לא מתסדרת כל כך בלימודים או לא מוצאת את עצמה בחברה מסוימת. תתני להם יד, תראי להם שאכפת לך אבל תהיי גם שטותניקית ואל תתני להם להרגיש שהכל בעולם הזה רציני, אבל גם תהיי עם אחריות וראש על הכתפיים ותעזרי להם פשוט להיות חלק מהמרכז נוער שאת בו (או משזה לא יהיה). כי המטרה שלך היא כביכול לגרום לכמה שיותר בני נוער לאהוב ולהישאר במקום וככה עולה הרייטינג ואז אם המקום עושה רייטינג אז תורמים יותר כסף וככה יהיה למקום יותר דברים ולאכול ופעילויות וטיולים ועזרה וכאלה
את יכולה להקטין ראש אבל לדעתי זה נושא שממש חשוב לנוער וככל שפחות מנסים להשקיע בהם ככה הם מתדרדרים יותר ויותר
זה יותר קחי את עצמך תהיי במלוא הביטחון ותעשי את מה שהיית רוצה שיעשו איתך בתור נערה שנגיד לא מתסדרת כל כך בלימודים או לא מוצאת את עצמה בחברה מסוימת. תתני להם יד, תראי להם שאכפת לך אבל תהיי גם שטותניקית ואל תתני להם להרגיש שהכל בעולם הזה רציני, אבל גם תהיי עם אחריות וראש על הכתפיים ותעזרי להם פשוט להיות חלק מהמרכז נוער שאת בו (או משזה לא יהיה). כי המטרה שלך היא כביכול לגרום לכמה שיותר בני נוער לאהוב ולהישאר במקום וככה עולה הרייטינג ואז אם המקום עושה רייטינג אז תורמים יותר כסף וככה יהיה למקום יותר דברים ולאכול ופעילויות וטיולים ועזרה וכאלה
את יכולה להקטין ראש אבל לדעתי זה נושא שממש חשוב לנוער וככל שפחות מנסים להשקיע בהם ככה הם מתדרדרים יותר ויותר
באותו הנושא: