7 תשובות
שואל השאלה:
תודה):
אנונימית
אם את מתכננת לישון הייתי ממליצה עכשיו
שלא תקומי עייפה יותר ממה שאת עכשיו, וכל הלמידה שעשית לא תהיה שווה את זה בכלל אם לא תוכלי להתרכז
בהצלחה
xs
שואל השאלה:
לא מתכננת בכלל לישון
יש לי תכנון על קפאין ולברוח הביתה אחרי המבחן
אנונימית
שואל השאלה:
ליטרלי 4 שעות מבחן
אנונימית
יש מועד ב?
^אם כן ממליצה לך לעשות מועד ב וללכת לישון כי רוב הסיכויים שפשוט לא תוכלי להתרכז במבחן
שואל השאלה:
עשיתי אותו ואין מועד ב
אני בטוחה רק ב30 נקודות
אנונימית