11 תשובות
כן אני גם ככה ועלה לי המספר..
עדיף שתשימי עדשות
עדיף שתשימי עדשות
שואל השאלה:
אבל אמרו לי שזה לא טוב וחונק את העיניים במיוחד לילדים (אני בת 13)
אבל אמרו לי שזה לא טוב וחונק את העיניים במיוחד לילדים (אני בת 13)
אנונימית
אם את מתאמצת אז כן. אם את לא מתאמצת אז אפילו יכול לרדת.
שואל השאלה:
אז אם אני כל היום בלעדיהם? ואני בבית ספר קוראת מהלוח בספרים בטלפון (בבית)
יעלה לי המספר?
הם פשוט לא נוחות לי מכל הבחינות
אז אם אני כל היום בלעדיהם? ואני בבית ספר קוראת מהלוח בספרים בטלפון (בבית)
יעלה לי המספר?
הם פשוט לא נוחות לי מכל הבחינות
אנונימית
תלוי אם את מתאמצת לראות....
שואל השאלה:
לרוב יותר קשה לי איתם בלוח וכאלה אבל גם יש לי לפעמים קצת כאבי ראש מזה לפעמים או לפחות אני חושבת שזה מזה
לרוב יותר קשה לי איתם בלוח וכאלה אבל גם יש לי לפעמים קצת כאבי ראש מזה לפעמים או לפחות אני חושבת שזה מזה
אנונימית
אז יכול להיות התאימו לך את המספר לא נכון
שואל השאלה:
יכול להיות אבל הייתי אצל רופא מומחה ככה אמא שלי אומרת
יכול להיות אבל הייתי אצל רופא מומחה ככה אמא שלי אומרת
אנונימית
גשי שוב לבדיקה
שואל השאלה:
עכשיו הם גם בנוסף התעקמו לא יודעת ממה זה לוקח מלא זמן עד שיש תורים וזה מעכשיו עוד איזה 3 חודשים יש לי ניסיון בזה
עכשיו הם גם בנוסף התעקמו לא יודעת ממה זה לוקח מלא זמן עד שיש תורים וזה מעכשיו עוד איזה 3 חודשים יש לי ניסיון בזה
אנונימית
לכי לחנות אופטיקה
באותו הנושא: