6 תשובות
הלוואי
הם לא...
יש חיילים שלא חזרו הבייתה מ7.10
לא
ואז מי יהיה בצבא
לא
לא יש כאלה שסוגרים
לא כל שבוע
שואל השאלה:
אז מתי הם כן?
אנונימית