6 תשובות
הלוואי
הם לא...
יש חיילים שלא חזרו הבייתה מ7.10
הם לא...
יש חיילים שלא חזרו הבייתה מ7.10
לא
ואז מי יהיה בצבא
ואז מי יהיה בצבא
לא
לא יש כאלה שסוגרים
לא כל שבוע
שואל השאלה:
אז מתי הם כן?
אז מתי הם כן?
אנונימית
באותו הנושא: