6 תשובות
פמינה, אבל זה יקר
בדלתא והן נדירות
דלתא
אני קניתי בפמינה 2 ודי יקר אבל הן ממש איכותיות
אני אישית קונה הלבשה תחתונה רק מדלתא למרות שזה יקר. פשוט יש להם איכות לא מהעולם הזה, הבד גם נעים ומלטף וגם איכותי
בוניטה דה מאס
באותו הנושא: