9 תשובות
יוצא לי לשמוע מפעם לפעם
אני אוהבת את דמיטרי שוסטקוביץ' ואנטונין דבוז'אק
xs
שואל השאלה:
יוטיוב
המוני = כולם כמעט משתמשים והורסים את העולם כי הם מעצימים חברות ענק אכזריות
אנונימי
שואל השאלה:
מאז שtidal ו deezer נקטו עמדה פוליטית נטשתי גם אותם
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא משתמש בספוטיפיי. זה המוני מדי
אנונימי
שואל השאלה:
נחמד. אני בדרך כלל מקשיב מקבצים מהטלפון או בכאן קול המוסיקה..

למרות שאני מתעב את 'כאן' תיעוב ענקי על מה שהם מעוללים ליהודים ולעולם

אני אוהב דבררים מיוחדים

אבל במוזיקה כזאת לא נורא גם לשמוע שוב דברים
אנונימי
אני אוהבת (כמעט) את כל היצירות של שופן, בעיקר נוקטורנים ואטיודים
וגם אטיודים של ליסט
ואת המוכרים של ראוול
אני שומעת עוד מלא אבל אלו האהובים עליי
שואל השאלה:
יש גם פודכאסט מוזיקה קלסית למעניינים
classical music discoveries
אני מקשיב לו עם אנטנהפוד
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל אנשים לא חכמים או ישגשג
נחשי אם את כלולה בהם
אנונימי
אוי מה ספוטיפי יעשה בלעדיך הוא יקרוס
אנונימית