7 תשובות
כשזה לבן אדם הנכון למה לא?
מה לא
ממש לא, אין זכויות לאף אדם בהיותו אדם להיות מוחרם ובעל שם רע.
בתור אחת שעברה אחד במשך עשור שלם אני חדה בדעתי ואומרת, לא!
בתור אחת שעברה אחד במשך עשור שלם אני חדה בדעתי ואומרת, לא!
ממש ממש לא
לא.
באותו הנושא: