10 תשובות
השם יתברח
אמונה חזקה יותר שנוצרה, ייחול להגעת המשיח.. שיהיה לנו עולם מתוקן.
רצון לתת מעצמי כמה שיכולה ולהשתדל בשביל הקדוש ברוך הוא
אחרי כל המלחמות של מדינת ישראל גם כשלא היינו הכי חזקים או חזקים בכללי ניצחנו למדתי להכיר בבורא עולם
אנונימי
תמיד האמנתי אבל לא כזה 100%, סוג של ''חילוני-מסורתי'' כזה
אז יום אחד אמרתי לעצמי, אני יהודי, אני תמיד אומר שאני מאמין שהתורה אמת, כתוב לשמור שבת, למה אני לא שומר בעצם? ואז התחלתי לראות הרצאות לדוגמה של הרב אמנון יצחק וכו'
והיה כל כך הרבה דברי מוסר והגיון שפשוט נגעו בי
ומאז אני מתחזק, התחלתי לקרוא ספרים, כמו מסילות אל האמונה, ועוד כמה, הוכחות שכליות מהתורה, דברים הגיונים, נפלאות הבריאה, חוקר, מבין, רואה כמה היהדות שלנו היא נכונה ויפה ועובדת על המידות של האדם, לזכור מי ברא אותנו, תפילה, משפחה, אחדות, שאנחנו עם סגולה, שכל העולם נגנדו..

פשוט קיבלתי (שונא להגיד על עצמי) סוג של ''עוד דעת'' כזה לעצמי וזווית שונה על העולם השקרי הזה, זה מה שהיהדות נתנה לי כשאני מתחזק, פשוט להתקרב לאמת, ולא לשקר, להיות אדם ישר יותר ולא אחד שמסוגל לעלות למטרונית ולא לשלם כי זה גזל ולא ידעתי את זה בעברי, סתם דוגמה.

ויש עוד באמת אין ספור דברים שגורמים לי לדעת שאני בצד הנכון.
להתחיל להתחזק? רצון להתקרב יותר ליהדות (אחרי שהייתי בכותל)
להתחזק אחרי שהתחלתי את התהליך? שיעורי תורה דיבור עם השם רצון להתקרב אליו רצון לשמח אותו וכו...
שאם כבר אני מאמין בו למה לא לעשות מה שהוא מבקש?
רצון ללכת אחרי האמת ולהכיר טובה לבוראי
הידיעה שזו האמת ואני מחוייב לה כאדם
אנונימי
נטו אהבה להשם.