17 תשובות
חשבתי שזו הדרך הנכונה ללמוד את דרך אלוהים



לא מבין על מה המינוסים כי זה מה שאני חשבתי אבל כן, רק אתם יודעים מה הדרך של אלוהים סבבה
איפשהו תמיד ידעתי שאלוקים קיים ותמיד דיברתי איתו ותמיד האמנתי בתנך וקצת קינאתי בדתיים מבית ומנגד שנאתי דתיים וחרדים שנאתי את הדת ראיתי בה כמשהו סוגר ואפל רע וחשוך, וכעסתי על השם על החיים שהביאי לי ועל המשפחה שהביאי לי- הייתי נערה מופרעת ומרדנית וכעסנית ואלימה נורא ששונאת את כולם כולל את עצמה, אז האמונה הייתה עמוק בפנים אבל הכחשתי הכל! והעדפתי לשנוא ולהיות אנטי למה?- כניראה כי היה לי נוח להיות חילוניה את לא מחוייבת לכלום ולאף אחד, עושה מה שבא לך, כמה שבא לך, יש לך תירוצים בראש למה לך מותר הכל כאילו יש כמה דברים שאותם לא חוצים כמו אונס ורצח וזהו השאר כשר מבחינתי לעשות, ואכלתי בשר וחלב וחזיר גם ויצאתי חשוף והתבוללתי הייתי שיאי המגעילה בחיי.. ככה חייתי עד גיל 20 בגיל 20 פגשתי את בעלי, התחלנו הליך גיור בגלל שהוא היה לא יהודי, בגיור שוב התחזקתי בפנים כזה הגיור הזיז לי משהו.. אבל שוב הכחשתי והסתרתי וחשבתי שמשו לא מאוד בסדר איתי.. כאילו מה עובר עלייך עובר בראש כזה, התחתנו ונכנסתי להריון ואז בחודש חמש או שש להריון הרגשתי צורך בלתי מוסבר להתחיל לשמור שבת! אמרתי את זה לבעלי בעלי אמר יאללה אני זורם איתך אחרי כמה שבתות ברצף ששמרנו ונהננו כל כך! התחלתי לברך ולהתפלל ושיעורי תורה וכשרות וחגים וצומות- נסחפתי לזה חזק מבלי להשים לב ומכל מצווה שהוספתי הרגשתי מאושרת יותר וטובה יותר, בעלי כמובן כל פעם עלה איתי שלב וכיום אנחנו מסורתיים מתחזקים :)
שואל השאלה:
^אני בחלק הראשון של התגובה שלך...
אנונימי
^חח תהנה, וסורי על החפירה.. פשוט אין איך לקצר 26 שנים חחח
שואל השאלה:
חח זה סבבה,תודה רבה לך על התשובה המושקעת
אנונימי
מודעות למחוייבות שלנו למצוות, להשלכות קשות לעבירות (כרת וכו').
אנונימי
להתחיל לעשות קריאת שמע פעם ביום בבוקר (רק קריאת שמע בלי השאר) וקריאת שמע לפני השינה ולהגיד כמה מילים (ברכות כאילו שאת/ה מקווה שיקרו) זה באמת מתחיל לחבר אותך לדת
ולאט לאט תראה/י שאת/ה מתחזק/ת יותר ושיש לך רצון לעשות יותר מזה
שואל השאלה:
^לא הבנת,לא איך מתחזקים,מה גרם להם לרצות להתחזק.
תודה על התשובה.
אנונימי
^אהה קראתי את השאלה אחרת, פשוט רשמתי איך אני התחלתי
אבל בעיקרון התחלתי בגלל בן זוג שהיה לי שהוא דתי (אני גם מאז שנולדתי) אבל לא הייתי ממש בקטע של תפילה ופשוט הוא גרם לי להימשך לזה והוא לא אמר לי להתחזק או משהו, פשוט בגללו זה עוד יותר משך אותי והתחלתי לאהוב את זה ממש והרגשתי שזה חלק משמעותי בחיים שלי
מה גרם לי לעשות את זה? לא ברור מאמין שזה זכות אבותי שמצד סבתא שלי שהיו רבנים מאמין שהם עזרו לי בשמיים.
התחיל בכותל רצון בכיתה ז לא מוסבר שגרם לי להגיד להורים שלי שאני רוצה להיות מסורתי.
מאז התחלתי לעבור דרך ארוכה התחלתי בשמירת כשרות 3 שעות ודיברתי עם מישהי שאמרה לי שאם אני רוצה להתחזק אני יכול לקרוא תהילים, ולא ידעתי כלום אז.
התחלתי לקרוא כל יום, גם התחלתי לדבר עם השם והרגשתי הרגשה כל כך טובה!! אין פשוט אין בעולם הרגשה יותר טובה מהחיבור עם אבא שבשמיים האוהב והאהוב.
עברתי דרך ארוכה וקשה היה למשפחתי קשה ועדיין קשה להם לקבל את היהדות שלי היה לי מלא בכיות על זה שעל הרוב הם אפילו לא יודעים.
גם חיבור עם בורא עולם והאהבה אליו זה ממש יפה אבל זה לא משהו שמחזיק לתמיד יש גם תקופות קשות אבל מה שהחזיק אותי בתקופות הקשות זה התורה שלמדתי וגם ההוכחות ששמעתי.
היום כל החברים שלי מעריכים מאוד את זה שאני שומר תורה ומצוות (ורובם לא שומרים) ואני כל כך מודה לאבא שבשמיים שאני זכיתי שהוא זיכה אותי להכיר אותו, אני לא יודע מה זכיתי לזה ולמה זה מגיע לי שמבין כולם אני אזכה להכיר אותו אבל אני מאושר מזה לא מגיע לי כלום הכל הוא נתן לי אני חייב לו את כל עולמי!! זכיתי להכיר את אבא שלי האוהב.
שואל השאלה:
תודה על התשובה המושקעת^
אנונימי
שואל השאלה:
כנל^^
אנונימי
^^בשמחה❤
הלכתי להרבה שבתות לסבתא שלי (דתייה)
ושמרתי אצלה וביחד עם זה התחלתי להתחזק
לא יותר מידי
אבל נגיד להניח תפילין לקרוא תהילים להתפלל ערבית
ובהתחלה זה באמת היה מדהים לקחת עוד מצוות קטנות
אבל ככל שעובר הזמן אני שואל את עצמי למה אני עושה את זה
ועולות לי שאלות אם כל זה נכון בכלל או לא ואיך יכול להיות שדווקא היהדות צודקת ולא שאר מיליוני הדתות תוך כדי זה אני שואל גם למה אני נמצא בעולם בכלל
איך הגעתי מה אני עושה פה
ניסיתי לחשוב ולנסות להבין
חיפשתי הוכחות שהתורה משמיים אבל לא מצאתי יותר מידי..
ניסיתי להגיד להשם שאם יקרה כך וכך ואני חוזר בתשובה
אם אני אעשה הגרלה וייצא המספר הזה אני חוזר בתשובה
וכלום... (אסור לעשות את זה)
ככה היה בערך 3 חודשים
בסוף מצאתי את הסרט תורה ומדע (זה שמופיע לי בביו)
וצפיתי בכולו (ביום שבת.................)
ובסרט היה פשוט את כל מה שאני צריך
הוכחה אחרי הוכחה שהתורה אמת
ואמרתי אחרי זה זהו אני חוזר בתשובה
ודווקא בגלל שבאתי ממקום שלא מצאתי הוכחות ורציתי לשמור מצוות אבל פשוט לא ידעתי אם זה אמיתי או לא וגם רק שיוכיחו לי

זה רק גרם לי לחזור בתשובה כל כך חזק
וככה צפיתי כל יום בכמה שעות של שיעורי תורה
(תוך כדי שאני מתעסק בדברים אחרים כדי שלא יימאס לי)
וככה הכרתי את התורה טוב טוב

וישר אחרי זה גם התחלתי להתווכח עם אתאיסטים ולנסות להוכיח להם שהתורה אמת
ככל שהתווכחתי יותר למדתי יותר על ההוכחות וראיתי שאף אחד לא יכול לסתור את ההוכחות האלה רק לתת תירוצים ולקלל כדי לשכנע את עצמם שהם צודקים
וזה רק חיזק אותי שהתורה אמת אבל מצד שני החליש לי את האמונה מאוד והיו הרבה פעמים שהיה לי ספק באמונה
לא כי ההוכחות לא טובות אלא כי כל כך תידלקתי את היצר הרע מהטענות שלהם
בסוף הפסקתי להתווכח איתם
זהו
שואל השאלה:
תודה רבה על התגובה המושקעת^
אנונימי
אהבת השם
^^בכיף!