7 תשובות
תלך למכשפה או מישהו שמבין בזה
וואלה הייתי הולכת לרב
שואל השאלה:
זה לא ישמע מוזר? "יש לי חברים שדים"
זה לא ישמע מוזר? "יש לי חברים שדים"
אנונימי
אתה מחשיב אותם לחברים שלך? יש אנשים שאני מכירה 14 שנה ואני לא מחשיבה אותם לחברים :/ אז בטח שלא שדים שכיבכול רודפים אותך לפי מה שאתה מתאר. אז בדיוק כמו שפרנסין אמרה, תלך לרב או למישהו שמבין בזה אני בטוחה שיהיה משהו לעשות בנידון
מה זאת אומרת מנסים להגן עליי וזה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני אסביר לך בפרטי אם באלך
אני אסביר לך בפרטי אם באלך
אנונימי
סבבה^
באותו הנושא: