4 תשובות
כן זאת הרגשה מעצבנת אבל אחרי שנייה בערך אמרתי, רגע, שכחתי, הוא לא מעניין אותי יותר
כן. מה שהכי מעצבן שראיתי אותו עם חברה הטובה שלי לשעבר... פשוט להתעלם! ולנתק את עצמך מההרגשה הזאת כי זה הורס רק לך
אין לי אקס
אבל נראה לי פשוט להתעלם ולהאמין שאם הוא המשיך הלאה גם את יכולה להמשיך הלאה ולהתגבר עליו
אבל נראה לי פשוט להתעלם ולהאמין שאם הוא המשיך הלאה גם את יכולה להמשיך הלאה ולהתגבר עליו
חחחחחחח כל הזמן
לא עשיתי כלום בשביל לשכוח אבל ידעתי שלא אוכל לעשות עם זה כלום אז התעלמתי
לא עשיתי כלום בשביל לשכוח אבל ידעתי שלא אוכל לעשות עם זה כלום אז התעלמתי
באותו הנושא: