3 תשובות
יואו אני בול כמוך והמיונים בשלישי וראיתי את המבחנים באמת בהצלחה לנו
ממה שראיתי היה מבחן להב שזה הכי בעייתי לנו תחפשי בגוגל
שואל השאלה:
יואו מאיפה ראית את המבחנים?? מה היה שם