3 תשובות
מצטרפת^
הם לא עושים שום דבר אמיתי ששונה.
כאילו, בקורס שלהם יש חלק מיותר על צניחה (בכל זאת חטיבת הצנחנים), אבל מעבר לזה הם פועלים בדיוק כמו כל חטיבת חיר אחרת (עם יותר הצלחות פשוט כי חטיבות כמו גולני וגבעתי עושות משמעותית הרבה יותר פאשלות).

הסיבה שיש להם גיבוש זה שיש להם וואסח.
אין שום סיבה מעשית אחרת.
היא נחשבת חטיבה התנדבותית בניגוד לחטיבות אחרות.
מניח שזה גם בגלל שמלא רוצים להגיע לשם
אנונימי