11 תשובות
למה רבת עם הבוס? איך הוא קשור?
בקשר לבחור השני זה באמת לא אמור ליפול עלייך
בקשר לבחור השני זה באמת לא אמור ליפול עלייך
אם הבנתי נכון (והבחור השני היה צריך להיות משמרות) אז אתה צודק
וגם אם לא הבנתי, אז מה הבעיה?
וגם אם לא הבנתי, אז מה הבעיה?
שואל השאלה:
מי אמר שיש בעיה ?
מי אמר שיש בעיה ?
אנונימי
היתכוונתי לזה ששאלתה מי אשם, אז מי אשם במה?
שואל השאלה:
בריב הזה. בכללי האווירה דיי רגועה
בריב הזה. בכללי האווירה דיי רגועה
אנונימי
לא עניתה על השאלה
שואל השאלה:
הוא לא בדיוק חייב.. הוא המנהל אבל רצוי שאם יש עומס שיבוא
(בעיקר כעסתי על זה ששמו אותי עם הטיפש הזה בזמן שהוא (המנהל) יכל והיה צריך לבוא)
הוא לא בדיוק חייב.. הוא המנהל אבל רצוי שאם יש עומס שיבוא
(בעיקר כעסתי על זה ששמו אותי עם הטיפש הזה בזמן שהוא (המנהל) יכל והיה צריך לבוא)
אנונימי
אתה לא אשם, אתה רק צריך להסביר לו שאתה לא יכול לעשות כל הזמן משמרת בוקר
שואל השאלה:
הוא היה אמור להיות משמרת בוקר .
וחוץ מזה לא אהבתי שהוא כביכול עושה לי טוב שהוא נותן לי משמרות .
בקיצור הוא לא הכי בסדר
הוא היה אמור להיות משמרת בוקר .
וחוץ מזה לא אהבתי שהוא כביכול עושה לי טוב שהוא נותן לי משמרות .
בקיצור הוא לא הכי בסדר
אנונימי
אתה לא אשם, רגע אתה אמרתה באחת התשובות שלך שהבחור הזה היה אמור להיות במשמרת בוקר?
שואל השאלה:
למה לא עניתי ? התכוונתי לשאול מי אשם בריב הזה,
יש ביננו יחסי עובד מעביד . לא אמור להיות מריבות
ואם בכול זאת רבנו חשוב לי לדעת האם אני אשם ולכן שיתפתי (:
למה לא עניתי ? התכוונתי לשאול מי אשם בריב הזה,
יש ביננו יחסי עובד מעביד . לא אמור להיות מריבות
ואם בכול זאת רבנו חשוב לי לדעת האם אני אשם ולכן שיתפתי (:
אנונימי
באותו הנושא: