10 תשובות
זה מעולה !!
זה ממש טוב דפר 70..
תדעי לך שהדפר הממוצע זה 60 אז זה מצויין והכל בסדר
כמעט ולא, תלוי לאן את רוצה אבל, בכל מקרה את יכולה להגיש בקשה להיבחן מחדש
שואל השאלה:
כן? תודה זה מעודד אותי
כי כל החברים שלי המעצבנים האלה קיבלו 90
כן? תודה זה מעודד אותי
כי כל החברים שלי המעצבנים האלה קיבלו 90
אנונימית
שבעים זה מצויין הכל בסדר יותר חשוב שתשקיעו ביום המאה כי זה בעצם הכל
אחות שלי 20
וקיבלתי תפקידים מעולים
הכל טוב
וקיבלתי תפקידים מעולים
הכל טוב
אנונימית
תקשיבי כל החברות שלי דפר 40 וקיבלו מדריכות ותפקידים טובים
קיבלתי 40 יותר גרוע
זה באמת מצויין כל הכבודד אם את רוצה לעשות שוב תגישי פנייה ותכתבי למה מגיע לך לעשות שוב ותצרפי גיליון ציונים אם הציונים שלך טובים הם כנראה יתנו לך בהצלחה:))
באותו הנושא: