17 תשובות
לא זה כבר רמה אחרת
לא כי אתה לא מפלה גזע ספציפי אתה שונא את כולם אז זה בסדר
שואל השאלה:
:) אה יופי אז אני לא גזען
אנונימי
שואל השאלה:
העולם עצמו יפה אבל האנשים רק מזהמים אותו ברוע וכאב וצביעות ורעילות
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שנקרא כמו טיפה בים ^
אנונימי
שואל השאלה:
האנשים היחידים שעוד איכשהו יש להם מחויבות אליך זה משפחה ולכן הם ינסו שיהיה לך טוב כל השאר זה נובע מאינטרסים ולהתקדם בחיים אז אתה צריך לרמוס מישהו אחר כדי לעלות. לצערי רק מי שמגעיל בחיים האלה מצליח ומי שטוב פשוט מנצלים אותו
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מתלונן אני פשוט אומר שאם אני לי מי לי זה הכל שאני היחידי שידאג לעצמי באמת ושהיחידי שאכפת לו ממני זה אני ולכן כבר לא אכפת לי מאחרים כי לאחרים לא אכפת ממני אז אני מנסה להשקיע בי כי כל החיים פשוט ניצלו אותי ועבדו עלי וצחקו עלי כשרק ניסיתי לעשות טוב ועכשיו אני כזה אומר ז על כולם אני דואג רק לעצמי מעכשיו.
אנונימי
שואל השאלה:
גם לך:)
אנונימי
^^את בן אדם כל כך אופטימי אני מעריצה אותך הלוואי עליי
לאכי גזען זה למשהו ספציפי
לא. אבל בכל זאת נראה לי שאתה כן אוהב כמה אנשים.
שואל השאלה:
^ לא פשוט הגעתי למסקנה שכל העולם מגעיל והחיים האלה דוחים וכל אחד אינטרסנט וכל אחד אכפת לו רק מהתכת שלו
אנונימי
ממש לא.
גיזען הוא אדם השונא אדם אחר בגלל מוצא, מין, או דת.
לא
גזענות זה אם אתה שונא קבוצה ספציפית
או מעדיף קבוצה ספציפית רק על פי צבע מין דת וכו'
אם אתה שונא את כולם אתה מיזנתרופ