התחברות
הרשמה
אכלתי בצהרים פיתה עםקבב שתיים ועכשיו תפוחי אדמה עם נקנקיות זה הרבה?
17 בינואר 2024, 20:18
תפוחי אדמה
מתכונים
ערך קלורי
תשובה אחת
לכל היום זה ממש מעט ולא מספיק
ל
לאלי אספוסיטו בשבילך
באותו הנושא:
אכלתי בצהרים את זה , ואני בדיאטה זה משמין או בסדר?
באלי נורא פיתה עם שוקולד אבל אכלתי כבר שתיים כאלה היום לאכול או לא?
אכלתי ב12 בצהרים בנאפיס סטייק פרגית, חומוס (בלי פיתה), ושעועית ירוקה ו2 כדורי פירה
אכלתי פיתה וגיליתי שהיא עם עובש ואשכרה אכלתי את זה!!יקרה לי משהו???
אכלתי בסביבות שתיים עשרה טוסט בפיתה עם גבינה צהובה וגבינת שמנת,הגיוני שאני רעבה עכשיו או שהבעיה בי?
אכלתי חצי דג בלי לחם בלי כלופ בצהרים ומקודם פיתה עם שני קציצות זה הרבה?
אכלתי המון! ואפילו לא שתיים בצהרים!
אם היום אכלתי רק שווארמה בפיתה ולא אכלתי כלןם היום לפני זה זה טוב לדיאטה?
אכלתי היום בבית ספר פיתה עם חביתה ושחזרתי אכלתי קצת מחטיף
אכלתי בצהרים מלא...
באלי רביולי , לא אכלתי כלום היום חוץ ממשולש פיצה בצהרים ואני רעבה ממש:( לקום?