3 תשובות
שואל השאלה:
בגלל שזה כבר סוף מחצית אז אין יותר מועדי ב' זה למה רוב הסיכויים אני לא אוכל להשלים
אנונימית
מתחננים למורה, תבקשי מאמא שלך לדבר איתה
תשאלי את המורה אם זה יהיה אפשרי לעשות מבחן חוזר