התחברות הרשמה

אני תקועה בסיטואציה לא נעימה אני לא יודעת מה לעשות

הכרתי מישהו התמזמזנו וגדלה לי המשיכה אליו עכשיו הייתי בטוחה הוא בן 17 כי כל החברים שלו שמיניסטים וגם הוא פשוט נראה בן 17 אז לא שאלתי מפה לשם הפכנו לזיזים ורק עכשיו גיליתי שהילד בן פאקינג 15 כאילו הוא נהיה בן 15 לפני חודשיים ואני עוד מעט בת 17 אני כבר נמשכת אליו רצח בגלל העבר שלנו אני לא יודעת מה לעשות זה בסדר ההפרש? או שזה מןגזם
4 בספטמבר 2023, 23:45
עצותחוות דעתסיטואציההתאהבותהתייעצות    
3 תשובות
אם את נמשכת אליו וזה לא מפריע לך הגיל אז מה אכפת לך
אנונימית
וואו איכס, אני בשוק.
תעזבי אותו עכשיו!!
איכס, איזה ילד מגעיל
A
Adrian
האמת שזה הפרש בסדר
א
אני כאן כדי להטריל
באותו הנושא:
האם קרה למישהו פה סיטואציה עם של פגישה נעימה/לא נעימה עם מפורסמים?
וואי נכון שזה הרגשה ממש לא נעימה ): אני נמצאת בסיטואציה הזאת וזה ממש לא נעיםם ,(כנסו)
אני תקוע בסיטואציה חרא תיעצו
תשמעו אני בסיטואציה מאוד לא נעימה
אני בסיטואציה ממש לא נעימה ואני מרגישה ממש רע, מישהי יכולה לייעץ לי ?
אני נמצאת בסיטואציה לא נעימה מה לעשות?
אני די תקוע בסיטואציה מסריחה אפשר את דעתכם?
אני בסיטואציה לא נעימה
אני עומדת בסיטואציה לא נעימה ממש
סיטואציה לא נעימה
נמצאת בסיטואציה לא כל כך נעימה כנסו