3 תשובות
^לדעתי אנשים עם בעיות רק רוצים שאנשים יתייחסו אליהם כמו בן אדם רגיל ושיתעלמו מהבעיות שיש להם
שואל השאלה:
אבל לא נעים לי להתעלם ממנה כי יש לה בעיות..
אבל לא נעים לי להתעלם ממנה כי יש לה בעיות..
אנונימית
להגיד למנהל/ת ואם זה ממשיך להתעלם
באותו הנושא: