התחברות
הרשמה
הגיוני שאני מרגישה לא נעים לקבוע תור לרופא רק כדי שימלא לי מסמכים של הצבא? (לא בשביל כלום מעבר) לא נעים לי שאני מבזבזת
לו תזמן מצד שני נו בחייאת אין דרך אחרת שיוכל לעשות את זה
19 בינואר 2024, 12:06
רפואה נשית
רופאים
בדיקות
2 תשובות
זה לא בזבוז זה חלק מהתפקיד
נ
ניקי היילי
שואל השאלה:
גם לפני שנייה הייתי אצלו ביככ
אנונימית
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני מרגישה שאני צריכה כאב נפשי?
הגיוני שאני מרגישה שאני נראית הרבה יותר יפה כשאני בלי מלא איפור?
זה הגיוני שאני טיפה מלאה אבל אני ממש מרגישה טוב עם עצמי וחושבת שאני יפה?
זה הגיוני שאני בא רק עם שחור בגלל שאני מזיע ולא נעים לי?
זה הגיוני שאני מרגישה לא נעים?
זה הגיוני שאני מרגישה רע שאני הולכת למרפאה בבסיס רק כי יש הרבה עבודה לעשות?
זה הגיוני שאני מרגישה דפיקות לב בברכיים שאני רגועה?
זה הגיוני שאני בת ומרגישה כמו בת רוב הזמן אבל יש פעמים שאני מרגישה כמו בן ?
זה הגיוני שאני מרגישה לא נעים בשבילן מאשר להיות מוחמאת?
זה הגיוני שאני מרגישה חרא כשמישהו שאני ממש ממש ממש אוהבת מרגיש חרא?
זה הגיוני שאני מרגישה כמו משהו לא נעים בגרון בעקבות מזגן?