7 תשובות
דיי קצת
זה סבבה
זה אחלה
זה סבבה אם אתם רחוקים אבל אם אתם קרובים אז תפגשו לפחות שלוש פעמים
אני שרואה ת חבר שלי אחת לשבועיים
אנונימית
שואל השאלה:
איך את מסתדרת ככה לעזאזל?!?!?
אני מתחרפן שזה רק פעמיים בשבוע וזה גם מרגיש כמו נצח חחח
איך את מסתדרת ככה לעזאזל?!?!?
אני מתחרפן שזה רק פעמיים בשבוע וזה גם מרגיש כמו נצח חחח
אנונימי
אני מתחרפנת אבל מה אני אעשה ככה זה ששנינו בצבא והוא בכלל בקרבי. אהבה מנצחת הכל אנחנו ככה כבר חצי שנה והאהבה שלנו לא פחתה לרגע, אפילו להפך.
אנונימית
באותו הנושא: