5 תשובות
שואל השאלה:
ומה בהנדסת תוכנה?
בכיתה י מדעי המחשב אתה רק לומד לתכנת ממש הבסיס פעולות if או while ומה זה משתנה ודברים כזה, הנדסת תוכנה באה מתוך מדעי המחשב ויותר מתעמקים בזה אחר כך ביא ויב. שניהם ממש ממש אחלה אני לומדת ai במגמה בבית ספר וסיימתי מדעי המחשב ביא וזה היה ממש אחלה ולדעתי שווה מאוד.
שואל השאלה:
מה לומדים בכיתה י במדעי המחשב ?
אין יותר קשה אי אפשר לעשות הנדסת תוכנה בלי מדעי מחשב שתיהם חשובים אבל הנדסת תוכנה אפשר ללמוד בקלות גם בלי בת ספר
שניהם חשובים ושניהם קשים תבחר מה שאתה יותר אוהב לעשות