7 תשובות
לקבל את האמת הכואבת זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות
כי יום אחד ככה או ככה השקר יתפוצץ לך בפנים וזה יכאב פי כמה
אנונימית
אגרוף של אמתת
אם החיבוק של השקר יהיה לנצח והוא בחיים לא יפגע בי(זה כמעט לא יקרה פעם) אז חיבוק של שקר, אם לא אז אגרוף של אמת
אגרוף של אמת
חיבוק
אני לא אוהבת לגלות את האמת...
אנונימית
אמת, ויש דרך מכבדת לומר אותה