4 תשובות
הייתי אצל כולם לול
היה בסדר
היה בסדר
שואל השאלה:
^ אם אפשר קצת יותר בפירוט בקטנה אבל סתם לדעת מה מצפה אצל כל אחד
^ אם אפשר קצת יותר בפירוט בקטנה אבל סתם לדעת מה מצפה אצל כל אחד
אנונימי
הייתי אצל פסיכולוגית היה ממש סבבה זה ממש עזר לי וגם אצל קלינאית היה מזעזע אבל זה תלוי במה קרה
הייתי אצל פסיכותרפיסטית לא היה כיף אבל סבבה והייתי אצל פסיכולוגית והיה ממש בסדר
באותו הנושא: