9 תשובות
תיגשי
עדיף לך לגשת
לגשת, עדיף לקבל משהו במקום 0
לגשת
עדיף לנסות
מקסימום תצליחי
ותבואי בגישה שאת תצליחי
עדיף לנסות
מקסימום תצליחי
ותבואי בגישה שאת תצליחי
לגשת
תגשי גם מבחן הבא, תקבלי יותר
לגשת, להראות רצינות
שואל השאלה:
ניגשתי חברה קיבלתי 30
ניגשתי חברה קיבלתי 30
עדיף מ0
באותו הנושא: