4 תשובות
היי ** יש לי מחר יום הולדת וחוגגים לי
אנונימית
תגידי לך שיש לך מחר יומולדת ואת יוצאת עם המשפחה שלך לחגוג
שואל השאלה:
לאלא כן להגיד לה שיש לי יום הולדת פשוט מה מבחינת ניסוח
אנונימית
תכתבי כי אני חוגגת יום הולדת