4 תשובות
היי ** יש לי מחר יום הולדת וחוגגים לי
אנונימית
תגידי לך שיש לך מחר יומולדת ואת יוצאת עם המשפחה שלך לחגוג
שואל השאלה:
לאלא כן להגיד לה שיש לי יום הולדת פשוט מה מבחינת ניסוח
לאלא כן להגיד לה שיש לי יום הולדת פשוט מה מבחינת ניסוח
אנונימית
תכתבי כי אני חוגגת יום הולדת
באותו הנושא: