47 תשובות
אם זה באמת נכון אני עכשיו הולכת לאכול מהסיר
שואל השאלה:
שתמצאי את האחד תתחתנו בחורף^^
ואם את שותה מקנקן ולא מכוס את מתגרשת.
שטויות בקיצור
אל תישבו בחיים בקצה של השולחן אתם לא תתחתנו שבע שנים ?
ממש שטויות, אני כל החיים אוכלת מהסיר
נו איפה החתונה שלי בחורף
אנונימית
כן החתונה שלך נקבע ממזמן אין באפשרותך לשנות את זה
את מתחתנת בחורף!!!!
מי סיפר לך את זה?
לחוצת חתונה אה
^את באמת אמרת שהשטות שהיא אמרה לא נכון והבאת שטות אחרת
^^אנימת
^^נע אני לא עד כדי כל משועמם
בולשיט
שואל השאלה:
דיידיד לא רוצה חס וחלילה^^^^^
אני מכיר אבל את לא יכולה להגיד שמה שהיא אומרת זה שטות אם את מאמינה באמונה תפלה אחרת
דווקא את מכולם אמורה להבין אותה אבל בסדר שיהיה
אואה אז אני ייתחתן בחורף
ובלי קשר. מי אוכן מהפאקינג סיר ולא מצלחת?
אני התחתנתי בחורף, מה רע בזה?
זה מעולה - מאוד רומנטי

אגב,
מעולם לא אכלתי מהסיר
^בדיוק. עדיף בקיץ ולהזיע?
שואל השאלה:
כתבתי שיש בעיה להתחתן בחורף?
לעעעעעעעעעעעעעע
עם זה נכון הייתי אוכלת מסיר כול שנייה
בסתין ובאביב זה הכי נורמלי
טוב שאני לא אוכלת מהסיר אני רוצה june wedding כמו של קרוליין וסטפן
אנונימית
זה תלוי עם מי את מתחתנת..;)
בואי נתחיל מזה שיהיה לי חבר אחר כך נבדוק את האופציה של לאכול מסיר
כמו שאמרתי. מי לעזאזל אוכל מהסיר?
שואל השאלה:
אנשים איכותיים^
ומוזרים
אומרים שמי שאוכל מהסיר יהיה לו גשם בחתונה
^ואם אני עושה את זה באולם?
שטויות
אם זה היה נכון היו לי איזה 7 חתונות
כן זה נכון ואם אוכלים כשעומדים על הראש מתחתנים באביב
חחח אני נחנקת חברה של אמא שלי מתחתנת היום (כאילו בחורףף)
את זו שקובעת את החתונה של עצמך ובייסקלי על כמעט כל החיים שלך
השמועות ששמעת נכונות
זה סתם אמונה טפלה זה לא באמת נכון
אוקיי יש הרבה דברים הזויים ששמעתי עליהם בחיים אבל זה שיא חדש
נייל28 היידה האיכותית הגיעה^^^^
^אהאעהאע חולה עלייך!!!
אני עלייך!!!!^^^