6 תשובות
ממש לא:)
אין צורך
שואל השאלה:
אז אני לא צריכה להמציא איזושהי פעילות של אחרי?
אז אני לא צריכה להמציא איזושהי פעילות של אחרי?
אנונימית
אין צורך בפעילות.
אבל אני כן ממליצה לך לשאול שאלות, לנסות כמה שיותר לשתף את הבנות שאת מציגה להן
אבל אני כן ממליצה לך לשאול שאלות, לנסות כמה שיותר לשתף את הבנות שאת מציגה להן
את לא צריכה להוסיף כלום
יש לך שם הכל עם פירוטים
יש לך שם הכל עם פירוטים
שואל השאלה:
יאא תודה רבה עזרתן לי מאוד
יאא תודה רבה עזרתן לי מאוד
אנונימית
באותו הנושא: