14 תשובות
שואל השאלה:
אני עצמי חרדי.
פשוט לא נעים לי לעבוד ליד חרדים כי כולם מכירים את כולם
אנונימי
אה מכיר את זה, תעבוד בשביל הפרנסה לא יקרה כלים
תן לי לעבוד רק ליד חרדים זה הכי כיף
לא הבנתי מה רע לעבוד שם? בגלל החרדים? למה
תבקש בסניף אחר או שתחליף רשת. יש המון סופרים. כולם צריכים עובדים.
אני ממש מבינה את זה, עבדתי תקוםה בתור קוםאית בסופר וזה היה משפיל, לא כי זה עבודה משפילה, כל עבודה מכבדת את בעליה, אבל בהסתגלות חרדית בדרך כלל זה נחשב גרוע ואז צריך להיות בו אדם מספיק בטוח בעצמך בשביל לא להפגע
זה היה ממש מביך לפגוש מורה מהתיכון ששואלת אותי מה לא עזר לך 5 יחידות מתמטיקה? ולכי תסביברי לה שזה שלבים וזה רק תקוםה בחיים? או אנשים שהכירו אותי והסתכלו עלי מוזר, בת דודה שהתעלמה ממני
א עם לא נוח לך אל תעבוד שם
לא רואה שום בעיה. אני פוגש אנשים שאני מכיר בסופר והם חרדים.
אין מבוכה ואין כלום.

אני בן תורה שעוזר לכולם. תמיד מוזמנים לפנות ולהעזר.
אתה לא אוהב את החברה החרדית?
שואל השאלה:
אני אוהב, אבל זה קודים פנימיים שמאוד יביכו אותי
אנונימי
תכלס צודק
שואל השאלה:
^^ זה משתנה מחרדי לחרדי. אני מגיע מרקע מאוד ממסדי ורוב האנשים שמכירים אותי חושבים שאני גם כזה כשהאמת היא שאני ממש לא כזה למרות שמבחינה דתית אני חזק לא פחות מהם ואפילו יותר מהרבה מהם
אנונימי
אני גרה בבית שמש אבל לא זכור לי שברמי לוי יש עובדים חרדים
שואל השאלה:
^יותר מפריע לי לקוחות חרדים.
העובדים החרדים, אם אני מגיע ואני רואה שהם אנשים שאני לא מכיר וזה רוב הסיכויים, אז אני רגוע. אבל הלקוחות, אם כל הזמן נכנסים ויוצאים לקוחות חרדים, זה אומר שבלי שום מוכנות מראש אני עלול לפגוש מישהו שאני מכיר וזה יכול להיות פאדיחות של החיים
אנונימי