5 תשובות
שואל השאלה:
אין חברות
אין חברות
אם תרגישי על הבוקר טוב יותר אז תלכי, אם לא אז עדיף להישאר בבית. או אם יש לך כוח ללכת להליכה קצרה וזהו, זו דעתי
לכי לישון תמיד עוזר, ואולי ביהס להתעדכן עם חברות אני יודעת
שואל השאלה:
או לא לצאת בכלל כי לא נבראתי עד הסוף ממש אבל אולי אני יקום יותר טוב?
או לא לצאת בכלל כי לא נבראתי עד הסוף ממש אבל אולי אני יקום יותר טוב?
בואי אליי יש מטעמים
באותו הנושא: