33 תשובות
אני בת אבל אני מעדיפה תלתלים
וכל מי שאומר שתלתלים זה מכוער לא מבין כלום מהחיים שלו
וכל מי שאומר שתלתלים זה מכוער לא מבין כלום מהחיים שלו
אני לא בן אני בי.
והטעם שלי זה שיער חלק
על מה המינוסים? לא אמרתי שמתולתל לא יפה הוא מהמם.
אבל הטעם שלי זה חלק, על טעם וריח אין מה להתכווח חמודים
והטעם שלי זה שיער חלק
על מה המינוסים? לא אמרתי שמתולתל לא יפה הוא מהמם.
אבל הטעם שלי זה חלק, על טעם וריח אין מה להתכווח חמודים
אנונימית
חלק
עןד אחת מהאנונימיות, זה לא שהוא לא מבין כלום מהחיים שלו אלא שהוא פשוט מעדיף חלק על מתולתל וזה בסדר גמור וזכותו..
זה משתנה מאחד לאחד, מספיק לשאול שאלות שהמטרה שלהן ליצור סטיגמה
מעדיף שתשאר עם הטבעי שלה ולא תעשה שינוי משמעותי
אז התשובה היא שיער טבעי פשוט.
אז התשובה היא שיער טבעי פשוט.
מעדיף מתולתלת טבעי
ברור שטבעי.
יש לי שיער טבעי שעושה מה שבאלו ,
יום אחד הוא חלק כאילו עשיתי החלקה ויום למחורת גלי-מתולתל
יש לי שיער טבעי שעושה מה שבאלו ,
יום אחד הוא חלק כאילו עשיתי החלקה ויום למחורת גלי-מתולתל
רוב הבנים מעדיפים חלק
לא מעריכים את העוצמה של שיער מתולתל
אני מתה על מתולתל אבל כל שיער יפה בעיניי ומי שנולדה מתולתלת יש סיבה לכך אז תפסיקו עם ההחלקות תעריכו את המתולתל שלכן זו אשכרה ברכה
לא מעריכים את העוצמה של שיער מתולתל
אני מתה על מתולתל אבל כל שיער יפה בעיניי ומי שנולדה מתולתלת יש סיבה לכך אז תפסיקו עם ההחלקות תעריכו את המתולתל שלכן זו אשכרה ברכה
אני אישית מעדיף חלק או גלי
אבל בקשר למתולתלות עם החלקה יש כאלה שזה יפה להן וכאלה שלא
אני חושב שזו רק בחירה של הבחורה שעושה את זה מה שהיא אוהבת כי אני לא חושב שצריך עכשיו העדפות על החלקה או לא
אבל בקשר למתולתלות עם החלקה יש כאלה שזה יפה להן וכאלה שלא
אני חושב שזו רק בחירה של הבחורה שעושה את זה מה שהיא אוהבת כי אני לא חושב שצריך עכשיו העדפות על החלקה או לא
אני רק שלו
וואלה אני לא כל כך מתחבר לחלק
יותר גלי/מתולתל אבל לא מתולתל מידי
וואלה אני לא כל כך מתחבר לחלק
יותר גלי/מתולתל אבל לא מתולתל מידי
הרוב מעדיפים חלק
לא לכולם יש את אותו הטעם
belle! אני התכוונתי שמי שאומר שזה מכוער לא מבין כלום, אין בעיה אם הוא *מעדיף* חלק על מתולתל.
אני בחורה מתולתלת תמיד רציתי החלקה היום אני אוהבת את השיער שלי.
אנונימית
טבעי חלק
אבל כל מי שאני מכיר אוהב דווקא מתולתל
אבל כל מי שאני מכיר אוהב דווקא מתולתל
מתולתלת טבעי
יופי טוב בשבילך
אבל תלתלים זה כן מכוער (לי יש תלתלים)
יכולה להגיד לך אישית על חברים שלי שהם מעדיפים מתולתל
נעע תלתלים זה מושלם ברמות
מה זה משנה מה בנים מעדיפים
כמובן שגם שיער חלק זה מהמם
מה זה משנה מה בנים מעדיפים
כמובן שגם שיער חלק זה מהמם
^^^תלתלים זה מושלם
חלק קל
^זה כולה אנשים אקראיים בסטיפס
תאמיני לי שבמציאות עפים על מתולתלות.
בכללי די עם השאלות האלה, כל אחד והטעם שלו
תאמיני לי שבמציאות עפים על מתולתלות.
בכללי די עם השאלות האלה, כל אחד והטעם שלו
שיער חלק הכי יפה לדעתי
לא כל כך משנה לי, אבל אני בהחלט אוהב שיער חלק.
חברה שלי מתולתלת והיא הדבר הכי יפה שהאל הזה ברא
ומעדיף מתולתלות
ומעדיף מתולתלות
אוהב מקסימום עד גלי
גם וגם לא משנה לי אוהב הכל או לפחות פתוח להכל
תלתלים הכי יפה
ברור טבעי, החלקות זה מכוער רצח
תלתלים
אנונימי
באותו הנושא: