5 תשובות
כן ברור
אהבתי
היי, אפשר קישור לאפליקציה של הפתקים??
בטח
אני סתם כותבת מכתב או מונולוג
נגיד אם מישהו גרם לי לבכות אני כותבת עליו מונולוג או מכתב בשבילו שאני לעולם לא אשלח
נגיד אם מישהו גרם לי לבכות אני כותבת עליו מונולוג או מכתב בשבילו שאני לעולם לא אשלח
באותו הנושא: