6 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת אם הוא שיחק אותה כי הוא באמת היה נראה מרוכז במשחק יותר מאשר במה שאמרתי לו
אנונימית
שואל השאלה:
מצד שני אני זאת שירד לי המשיכה אז אין לי זכות להתלונן
אנונימית
את נפרדת ממנו אל תצפי שהוא יתחנן בשבילך
וואו.
זה ממש נראה שזה לא הזיז לו, צר לי להגיד אבל זה לא נראה שממש היה לו אכפת ממך ומהזוגיות הזו
זה טוב שניפרדת, מגיע לך מישהו הרבה יותר טוב
אולי זאת הדרך שלו להתמודד, לשחק אותה שלא כואב לו.
מצטערת בשבילך זה נשמע מאוד כואב אבל תמשיכי בשלך בטוחה שתעברי את זה! יהיה טוב!
הוא סתם חרא