התחברות
הרשמה
אם אני ממש עצובה וכתוצאה מזה כל יום מזמינה אוכל, ובכמויות גדולות , זה נובע מאכילה רגשית?
17 בפברואר 2024, 18:07
אכילה רגשית
אוכל
השמנה
5 תשובות
כן
❤
❤moonlight❤
זה אכילה רגשית
כן
א
אובססיבית למופלאה
כן
I
IronVex
כן
U
Unknown10
כן
א
אנונימית16161
באותו הנושא:
מי שמזמין אוכל מדי פעם, מאיפה אתם הכי הרבה מזמינים?
זה מוזר שאני מזמינה לעצמי אוכל הביתה?
כשאתם מזמינים אוכל ממסעדה אתם מתקשרים או מזמינים מהמחשב?
ככל שאני מעלה בשרירים וכתוצאה מכך במשקל אז אני אוכל לאכול יותר קלוריות עם הזמן?
אני מזמינה אוכל כי אין לי אוכל בבית רעיונות לאוכל טעים מישהו?
מה אתם מזמינים לאכול אם אתם מזמינים משלוח אוכל ?
כשאתם מזמינים חברים לבית שלכם ומזמינים אוכל, אתם משלמים בשבילם או שכל אחד מביא כסף ומתחלקים?
אני אוכל כי אני עצוב ועצוב כי אני אוכל
אתם מזמינים הרבה פעמים אוכל או שפחות ואם כן מה אתם מזמינים בדרך כלל?
אם מזמינים אוכל ובהזמנה יש כמה דברים אז הסכום משלוח לא גדל כשנוסף אוכל נכון?
כשאני מזמינה אוכל ממקום שהוא חייב כרטיס אשראי?