3 תשובות
לא גבוה
כי זה מיונים ואם לא עברת כנראה יש סיבה.. ככה זה בעניהם
אבל תמיד טוב לנסות
כי זה מיונים ואם לא עברת כנראה יש סיבה.. ככה זה בעניהם
אבל תמיד טוב לנסות
תשגעי אותם הם אוהבים את זה
גם אם לא תצליח לעבור אחרי הטירונות תוכל לבקש טופס 55 זה טופס העברה ואם תיפול על מפקדים נחמדים יאשרו לך את זה
באותו הנושא: