8 תשובות
שואל השאלה:
כןן אבל למה זה כזה
התחיל רק עכשיו? אחרי שנתיים? היא לא משחירה גם הוא משהו היא נראת כמו בהתחלה
אנונימית
שואל השאלה:
יערה^^
הטבעת קצת גדולה עליי האמת
אנונימית
זה כנראה החליד
והעור שלך בטח אחרי שנתיים מפתח רגישות לחומר של הטבעת. ממליצה לא לשים אותה יותר.
^^^וואי אז באמת שמוזר כי אם זה היה צמוד אז אולי זה היה צובט לך את העור אבל את אומרת שלא
אולי העור שלך פיתח רגישות
כי כנראה את צריכה להרחיב את הטבעת קצת
כנראה החומר של הטבעת מגרה לך את העור