12 תשובות
יש גם כאלה
שואל השאלה:
^^^^אני יודעת אבל העדפה. אני רוצה לדעת אם תמיד כשבן יראה בת עם שיער חלק לידי אז סיכויים גבוהים יותר שהוא ימשך אליה מאשר אליי או ההפך
^^^^אני יודעת אבל העדפה. אני רוצה לדעת אם תמיד כשבן יראה בת עם שיער חלק לידי אז סיכויים גבוהים יותר שהוא ימשך אליה מאשר אליי או ההפך
אנונימית
ברור שיש
אנונימי
גם מתולתל וגם חלק זה יפה רצחח >
כמובן שאם יש לך עדר כבשים על הראש ואת לא סבבה עם זה את יכולה לעשות החלקה
כמובן שאם יש לך עדר כבשים על הראש ואת לא סבבה עם זה את יכולה לעשות החלקה
אני מרגישה בדיוק כמוך, רק שאני לא מתולתלת מתולתלת..אני חצי גלי חצי מותלתל, יש לי תלתלים בקצוות וחצי גלי חצי מתולתל כל השאר..אבל היי, אנשים ממדינות אחרות חושבים שמתולתלות יפות!
(או שרק לי שלוש יפנים אמרו לי באומי-טיבי שאני יפה בגלל שאני מתולתלת וכו'? ,)
(או שרק לי שלוש יפנים אמרו לי באומי-טיבי שאני יפה בגלל שאני מתולתלת וכו'? ,)
בטוח יש
שואל השאלה:
אני מבינה את כל מה שאמרתם עד עכשיו ותודה לכם על זה
אבל כשאני שואלת את זה, אני מתכוונת, אם יש בן כלשהו שכאשר הוא מסתכל על בת עם תלתלים יפים/שופעים הוא אומר לעצמו "דאמ היא ממש יפה" אבל כשהוא מסתכל על מישהי עם שיער רגיל הוא לא רואה אותה בצורה שונה? הבנתם אותי?
אני מבינה את כל מה שאמרתם עד עכשיו ותודה לכם על זה
אבל כשאני שואלת את זה, אני מתכוונת, אם יש בן כלשהו שכאשר הוא מסתכל על בת עם תלתלים יפים/שופעים הוא אומר לעצמו "דאמ היא ממש יפה" אבל כשהוא מסתכל על מישהי עם שיער רגיל הוא לא רואה אותה בצורה שונה? הבנתם אותי?
אנונימית
תתעלמי מכל מה שאומרים לך פה ושלא תנסי לחשוב אפילו על החלקה
שיער מתולתל זה ככ יפה ומיוחד ושימי על מה שבנים בסטיפס רוצים או לא
מי שיאהב אותך יאהב אותך איך שאת, בלי החלקות וכל השיט הזה. הוא תמיד יחשוב שאת הכי יפה בעולם לא משנה איך תראי.
את לא צריכה לשאול אף אחד לגבי היופי שלך, הם לא ראו אותך, וגם אם הם ראו ולא אהבו, יופי זה בעיניי המתבונן
את לא צריכה לעשות החלקה ואת לא צריכה לעשות כלום. אם את אוהבת את עצמך ושלמה עם מי שאת מי הם האנשים בסטיפס שלא מכירים אותך ויגידו לך לשנות את עצמך?
העיקר שאת אוהבת את עצמך ושימי על כל העולם
שיער מתולתל זה ככ יפה ומיוחד ושימי על מה שבנים בסטיפס רוצים או לא
מי שיאהב אותך יאהב אותך איך שאת, בלי החלקות וכל השיט הזה. הוא תמיד יחשוב שאת הכי יפה בעולם לא משנה איך תראי.
את לא צריכה לשאול אף אחד לגבי היופי שלך, הם לא ראו אותך, וגם אם הם ראו ולא אהבו, יופי זה בעיניי המתבונן
את לא צריכה לעשות החלקה ואת לא צריכה לעשות כלום. אם את אוהבת את עצמך ושלמה עם מי שאת מי הם האנשים בסטיפס שלא מכירים אותך ויגידו לך לשנות את עצמך?
העיקר שאת אוהבת את עצמך ושימי על כל העולם
אנונימית
בת דודה שלי מתולתלת והיא הקראש הראשונה של הבן זוג שלה. והיא גם הבת זוג הראשונה שלו.
חוץ מזה גברים אמיתיים אכפת להם יותר מהאופי.
וגם יש הרבה שמעדיפים מתולתלות מבחינת מראות.
חוץ מזה גברים אמיתיים אכפת להם יותר מהאופי.
וגם יש הרבה שמעדיפים מתולתלות מבחינת מראות.
אנונימי
אני ראיתי מלא בנות יפות מתולתלות יפות - זה ממש לא קשור.
אנונימית
^^יש לי הרבה חברים כאלו
באותו הנושא: