12 תשובות
החרדים תורמים גם אולי הם לא בצבא אבל הם מתנדבים ועוזרים לקהילה וגם משמחים את החיילים שלנו
אנונימי
לפיד יורד בסקרים
אז הוא מגביר את ההסתה נגד חרדים
אם כבר סקרים, מה עם ביבי?
אנונימי
ביבי אומר "עוד 3 שנים בחירות..." זה נצח
עד אז
לא בטוח שהוא בכלל יעמוד בראש הליכוד
והמשפטים שארגנו כדי לשגע אותו יגמרו
יוכל להיות סתם שר בכיר
או רק חבר כנסת

אבל
עכשיו מלחמה,
עכשיו שעת המבחן שלו.
יש מלא דרוזים ובדואים בצבא tho
קודם שכל עם ישראל יתגייס, כולל הציבור החרדי, ואז נוכל לדבר על גיוס ערבים. ויש ערבים שמתגייסים, פשוט זה לא חובה מבחינת החוק בשבילם.
יש מסלולים שמתאימים לחרדים, כמו נצח יהודה שזה אוסף של מסלולים שמיועדים לחרדים והכי מוכר ביניהם לגדוד נצח יהודה בכפיר.
איך אתה משווה חרידים לערבים?ל
אי אפשר לגייס את הערבים בגלל שלצערי הרב הרבה מהם לא רוצים אותנו במדינה הזאת ואי אפשר לבטוח בהם
אבל אין סיבה לא לגייס את החרדים הם גרים במדינה הזאת ואין סיבה שהן לא ישרתו
ולכל האנשים שיגידו שהם לומדים תורה וזה מגן עלינו אני מצטערת לבשר לכם שאי אפשר להשוות חרדי שלומד בבית מדרש לבין חייל שבחזית
חוץ מזה שתמיד יהיו אנשים שלמדו תורה אחים שלי עושים (או עשו) ישיבת הסדר הם שירתו את המדינה ואז חזרו ללמוד אין סיבה שהחרדים גם לא יעשו את זה
כמו כן אנחנו במצב שבו צריך את החרדים הם חלק גדול מאוד מהעם והם מדברים על להאריך את השירות של המילואים והסדיר למה זה הוגן שחיילים שהיו במילואים או בסדיר יצתרכו להעריך את השירות שלהם מאשר לגייס חרדים???
אני כן חושבת שצריך לגייס חרדים בתור דתייה כי אומנם יש באמת תלמידי חכמים צדיקים שלומדים בחריפות נפש אבל יש גם לא מעט שבואו רוכבים על ההיתר הזה ולהתגייס לצה"ל לא באמת כזה שערוריה הצבא צריך להתחשב ולהתאים את עצמו אבל באמת לחרדים לא לעשות להם כור היתוך של חילון והחרדים מצידם לא יקרה כלום עם הם יתגייסו לפחות לשנה

אבל עוד משהו החרדים עושים המון המון חסד ותורמים המון למדינה ולעם באמת! כל אורח החיים שלהם הוא סביב קהילה
ואחרי כל הטוב שהם עושים (בכל זאת באמת המון מהם לא סתם משתמטים הם באמת לומדים) עדין נטפלים אליהם אבל מה עם כלכך הרבה חילוניים שמשתמטים סתם ככה כי לא יאה להם ה"כיבוש" ולנפש העדינה שלהם להגן על המדינה ולהלחם ברוצחים שלנו ועליהם אפחד לא מדבר
לא ממש רוצים את הערבים
אז אומרים לחרדים להתגייס כדי שיהיה ''שווין בנטל'' מה שלא מבינים זה שהצבר לא ממש רוצה את החרדים ככה שהם יכולים לבכות עד מחר
את באמת רוצה שערבים יתגייסו?
והחרדים הם גם יהודים אז שיתרמו
פשוט רוצים שהחרדים יהיו חילונים
אם באמת היו רוצים שהם יתגייסו היו נותנים מסלול שבאמת מותאם הלכתית
אנונימי