7 תשובות
אם היא יפה עם איפור אז מעלה לי
אנונימי
אם בהגזמה אז לא אם זה קצת וזה נראה טבעי וזה אז כן
בתור בת- העיקר שתעשי מה שעושה לך טוב ואם את אוהבת את זה- לכי על זה.
אני אוהב את הבת זוג שלי כך או כך.
תעשי מה שטוב לךך
זה הכי יפה ככה
יותר מידי זה כמו ליצן
אנונימי
אני בת ויכולה להגיד לך שאם כל אחת עושה מה שנוח לה זה הכי יפה שיש
ומי שלא מקבל את זה זו בעיה אך ורק שלו