8 תשובות
זה לא יכול להרוס לך פשוט עדיך בשבוע הראשון לא לאכול דברים ממש קשים כמו טוסט וכאלה אני אכלתי בשבוע הראשון רק מעדנים וכאלה
שואל השאלה:
אבל אני חוזרת לבסיס בראשון מה אני אעשה כשאני אהיה שם? אני לא יכולה לקנות מעדנים כי אין לי מקרר שם לשים אותם אוף
אבל אני חוזרת לבסיס בראשון מה אני אעשה כשאני אהיה שם? אני לא יכולה לקנות מעדנים כי אין לי מקרר שם לשים אותם אוף
אנונימית
את יכולה גם לאכול דברים אחרים רכים שלא צריך ללעוס הרבה פעמים גם את לא חייבת לאכול דברים רכים רק אם כואב לך תאכלי
שואל השאלה:
כמו מה?
זה כן כואב לי
כמו מה?
זה כן כואב לי
אנונימית
לא יקרה כלום
תאמת שרק בגלל כאב לא אכלתי דברים קשיםשהתרגלתי בטעות שברתי את הקוביות כמה פעמים אז להיזהר
אם את חוזרת לבסיס אז תיקחי איתך תיק או משהו ושימי שם מעדנים פריכיות כל מיני דברים רכים שאם לא יהיה לך בבסיס מה לאכול תאכלי ממה שהבאת
שואל השאלה:
אבל אין לי איפה לאחסן את המעדנים, אין לי מקרר בחדר..
פריכיות ניסיתי אני צריכה לנגוס בשביל זה ואני לא מצליחה
אבל אין לי איפה לאחסן את המעדנים, אין לי מקרר בחדר..
פריכיות ניסיתי אני צריכה לנגוס בשביל זה ואני לא מצליחה
אנונימית
באותו הנושא: