19 תשובות
לא
לא, פשוט כל אחד והטעם שלו
כן. ולא בגלל שהוא אנטישמי. בגלל שהוא גרוע
אנונימי
לא זה הטעם שלך
לאהוב אותו בתור בן אדם זה כבר משהו אחר
זה מטומטם. צריך להפריד מהאומן עצמו למוסיקה שלו
לא זה לא. למה שנפרס בן אדם ששונא אותנו? שמהכסף שהוא מתפרנס הוא תורם לעזה.
אני בטוחה שאם טיילור אי פעם תתגלה כשאנטישמית את עדיין תגני עלייה
הוא יתרום את הכסף שלו בכל מקרה....
^^לגמרי
1. טיילור לא תעלה משהו נגדינו או בעדינו. זה קצת יהרוס לה את הסיבוב הופעות.
2. אם טיילור תתמוך בפלסטין אני לפחות אשמע את הסטולן וורזן (שזה הולך לסקוטר בראון שהוא תומך בפלסטין) או אני אפסיק לשמוע אותה ואשמע אומנים אחרים.
שיתרום לא מהכסף שאני אתן לא אז
בטח אחי
^את שומעת טיילור. אין לך זכות דיבור בכלל
אנונימי
הוא אנטישמי אז ברור
לדעתי זה כן בעיה לשמוע זמר אנטישמי
זה ממש לא בעיה שהוא אנטישמי. אני מקשיב לזמר אנטישמי
כן זה נורא
בעייה בכללי: לא
בעייה איתי אישית: כן

(אני פשוט לא סובלת אותו ואת המוזיקה שלו)