6 תשובות
ללכת לשירותים אם יש לך
כלום, זה בסדר, עוד מעט תרצי להתפנות
זה נורמאלי
אם מה ששתית זה מים אז זה רגיל ואין מה לדאוג. תפסיקי לשתות שלא תחטפי הרעלת מים
כלום? זה כי שתית הרבה מים כנראה
להשתין
באותו הנושא: