12 תשובות
כן
כן למה לא?
אם בכללי את מרגישה לא בנוח איתו תחליפי פסיכולוג
אולי יש כוונות טובות אם זה ממשיך אל תלכי אליו יותר במיוחד אם הוא מתחיל להחמיא על הגוף
אנונימית
כןכן
כן.. הוא אמור לעזור לך אולי הוא מנסה לעלות לך תביטחון
כן
כן, זה בסדר כל עוד זה לא גולש לאיזורים מוזרים כמו החמאות אקססיביות.
^^ אם היא אמרה לו שהיא מרגישה מכוערת ושיש לה חוסר ביטחון למשל אז זה סבבה אבל אם הוא סתם אמר את זה אז לא
אנונימי
אני לא הייתי לוקחת את זה סבבה
סימן אדום בשבילי, תסתכל את האופי שלי על הדברים שאמרתי מה לך וליופי
אנונימית