5 תשובות
כן
אי אפשר לדעת אבל השומרים היום בתחנה מרכזית ובקניון בדקו ממש בקפידה אז אולי סימן למשהו, גם היה פיגוע בגוש עציון
חס וחלילה
טפו טפו טפו
סורי שאני אומרת אבל לסתום.
שואל השאלה:
רק אומרת שחצי מדינה חושבת כמוני בואו לא ניקח סיכון על החיים שלנו ונישאר בבית או שתעשו משהו בקטנה לא חייב לצאת למסיבה❤
אנונימית